Sunday, May 5

Asyraf

Spent almost a day with him. Well.. Mcm biase.. Mamat ni mmg poyo je tak suke tangkap gmbaq.Tp dok mintak kat aku gmbaq itula inilaa..
Naik biol kepale aku bangun awal sebab dia ni laa..  Hmm.. Aku sedih bagi pihak dia.. Family dia mungkin tak mcm family lain..
Even dalam konflik negara cemana sekalipun.. Dia datang gak.. Hmm.. Terima kasih weh!!!! Ya Allah.. Nak nangih ni... Aku dah laa hati kecik cenoekk. Penat2 dy datang. Aku boleh buat spoil.. :(
Aku nak buat kek end up bukan kek!! Tak jadik!!! Aku boleh masak tp kenapa?!! Kenapa mesti tak jadi.. :(
Hmm sedih lagi.. Down sat.. Mcm takmau keluaq... Tapi dah dia dah keluaq tol.. Aku pun berat hati.. Ceh... Berat semua laa kan.. Hngpa pun nak jugak ckp aku gemok! Nyampah gilaa.
Then gi ts ja! Omegad!! Aku tak penah dating gn dia kat ts.. Mana taknya.. Buatnya kawan2 mak aku nampak.. Mau depa tak bwk mulut?
Ni anak cikgu kaunselor ni.. Kena jaga reputasi beb. Takpala redha sebab di mmg kena balik awai.. Gi makan sat. Iron man 3 sat.
Boleh kata A+ la jugak setakat ni..
Pastu aku lepak lake petang tu tetiba dapat call kata cik xety kita nak pi penang! Memang seronok taktau nak kata laa!
Teman acp balik hihi. Sampai kat penang depa pakat tak smpai gi.. Takpaa ah.  Aku dah la memang suka laut.  Woahhh..... Best day everr..... Dengan acap pulak uh..
Hmm dalam pukul 11 mcm tu barula depa smpai. Then acp balik..
Mau takdak babak hindustan kat situ.. Lenjun baju aku! Lenjun tak lenjun.. Elok lepas aku jalan sikit je.. Acp call.. Ckp suruh aku lapik nnti nak duduk! Okay! Memang tak lawak!! :( malu tu!!!! Taktau nak kata.. F++++ humm.. :( toilet.
Pastu lepak sat. Balik. Nak balik ni yang penat gilaaa... Perarakan mcm gampang panjang! Daripada baby teruih hat yang bertongkat pun ada dok main hon.. Hmm berape jam kat situ taktau laa. Politik dunia... Smpai bila tak habis..
Penat geleng kepala.. Tup2 smpai tpg. Goodnightooo

No comments:

Post a Comment