Thursday, May 2

Sleepy day. Bed's bestbfriend!

Cuti boh. Ke laut lah jwbnye. Hihi. Penat penat melilau semalam harini aku bgun sat pukui satu masak nasik mndi. Pastu bumm! Tidoq balik smpai pukui 6. Cute kan bela badan mcm ni.. Hhaha. Hmm sebabkan dah tido mnggila tadi.. Aku pun menggediklaa tgk adik aku main kaler.. Aku pun nak jugak. Hiiiks. Sabtu ni kite jumpe asyraf..
Wehh! Tlg baling peti ais. Aku rasa aku dah overdose.....
Hahaha. Haritu dah bg dah kat dy baju. Tp aku rasa nak tmbah kad pulak. Hahaha. Konon sweet2 korea.
Hmm nak dijadikan kisah. Aku bosan ni.. Jadi jom tekan button pangkah. Tak pun alt f4. Immediately! Sebab aku nak bukak pasal cite acp..
Dan kisah cinta puaka kmi.. Haiyeee geli bongokks..
1st2.. Dulu aku ni jahil lah gila punye batak la dulu. Aku selalu buat bahana kat maktab. Acap ni pulak ldp (lembaga disiplin pelajar). Ok! Memang dia rupa pecah rumah.. Well dulu kan muka innocent.
Aku ade la buat satu dua kes. Tp alaa.. Bende2 syiok2... Pecah masuk maktab celah pagi buta je pun itupun kecoh kan? Hmm and time aku kenal acp tu.. Dy form 5. Aku baru form 3. Yang selekeh.. Humm :( sedih.. Tak kapel pun gn dia. Ala geng sembang2. Pehtu.. Time tu pun.. Dia ada awek.. Even dia ckp kat aku takdak.. Babe.. Ni satu skolah babe. Mestila aku tau! Haih acap2.. *geleng2*.
Then.. Still cntct after aku keluaq lepas last pper pmr tu.. Dia tak pernah mintak kapel pun.. Tahu2 dah hari2 call. So memang tak pernah ade tarikh bagai. Mcm hangpa kann.... Lagipun.. Dah banyak kali clash kapel balik.. Biasalah. Ahli2 estet aku ni pun.. So takyah ada tarikh pun takpa. Dah lamaa tu..
Mak aku kenal dia dr 2010 lg. Cuma mak dia ja baru nak kenal aku..
Berbekalkan jarak yg menyetan memisahkan kami.
Tapi kami masih lg setia.
Omegaddd setia kaa??
Hahahahaha. 

Dah berapa banyak kesusahan yg aku telah menyusahkan mamat ni. Bayaq yuran tu bayaq yuran ni. Isi upu. Amik hntaq aku pi matrik. Makan minum. TOPUP. Boleh kata beribu gak laa. Kacau dia main dota. Smpai aku ni boleh jd pengulas dota. Hmm.. Even 3 bulan skali bru lah jumpa..
Aku syukur dia tak tinggal aku yang mengada ni. And aku pun masih lagi sabaq menanti.. Even aku eksiden pun dia still dgn dota dia.. Hahahaha. 
Penat type.. Jgn kira hngpa ja penat baca.. Aku dah la mobile post ja ni.. Eceh.. Bajet ada yg baca ja aku ni.. Hmm k laa. Esok ada projek besaq.. Babai.. Mm stay calm and keep langsi.

No comments:

Post a Comment