Sunday, May 5

Bunyinya lain macam ajaa

Seriously, i am serious when i am speaking in my serious way. But... Seriously?!!
This blog content is not appropriate for those who were older than me and still dont go along with the 'chillah beb' way. Haha.
Ive got home yesterday around 4am. Yeah i know.. Anak dara kan.. Tapi.. Chillah beb. Sekarang dah 2013 kot. Waktu bukan macam dulu. Dulu memalam.. Bukan mcm memalam sekarang  hmm look around. Aku bukan party people. Aku masih belum hanyut. Lagipun.. Tak semua apa yang kita lihat seperti apa yang kita lihat..
Bila kita tengok ada apek duduk nganga pegang rokok tak hisap2 kita cakap dia gila.
Bila kita tengok perempuan seksi jalan tonggek kita cakap dia dah rosak.
Hangpa pun bukan tau kot la apek tu sebenaqnya lapaq. Anak dia tinggai dia kat situ..
Hangpa bukannya tau kata akak seksi tu nak mengaji tapi takdak sapa nak ajaq  Hmm yang baik2 tak semestinya terpantul dari sudut luaran..
Ok dah ah tu.. Aku berleter panjang mcm ni tak chill la kan. Hahahah. Aku nak ckp.. Yang aku kene pangkah ngan kakak aku kata aku ni takmau amik tau pasai politik.
Dia bengang pasai komen itu ini kat fb. Aku yang tgh makan ni yang jd mangsa.. Herr..
Aku diam tak bermakna aku tak amik tau. Aku diam tak bermakna aku anti politik.
Atediaa. Masing2 ada cara masing2... Cara aku.. Aku berpolitik masa hari aku mengundi. Bukan sekarang! Aku baru 19.. Herr.. Chill lah beb. Aku ni nak diikutkan still 18 tau dak..
Jauh lagi perjalanan.
Aku diam sebab aku penat, pusing, pening.. 3p..
Kalau semua pulun nak cakap.. Sapa yang nak dengaq?? Banyak sangat propasana propasini.
Tak habis2..
Kami pun tengah menilai jugak ni.  toksah tanya aku la aku sokong mana pun.. Buat apa nak asing2 hang sokong mana aku sokong mana.
Padahai.. Dulu masa main guli sama2 hg tak kisah pun nak share guli dengan aku.
Dulu masa aku jatuh pokok hang pun still ada terjun tolong aku.
Dulu masa aku main tuju kasut. Hang ad ja nak jd geng aku.
Dulu masa kalah main roundess hg tak serik pun nak main lagi. 
Kita sering lupa saat bahagia pernah kita ada. Sampai benci sama membenci. Apa dapat??
Sekian nukilan orang takleh ngundi. Eh chillah beb.

No comments:

Post a Comment