Saturday, March 10

Too nuts to be told!

sakit perut laa. adoi. perut! ni pagi kot. aku nk tidoq...
bru balik keja ni! haha settle stu problem.
dtg stu lg... kenapa tah. xtau la. xsabaq nk tggu sbtu depan!
woahhh! lg stu minggu je. bukn result.. haha
result lg 2 minggu. aku ni, teruk betul la.
 ehem ehem :* spe buat gune2 ni? aku xrse ape nk amik result ni.
cm (maleh) pun ada. (born this way) xtau laa.  ha! jap jap, nk (gedik) jap. (born this way too)
heee... td org aku suke dtg 7e. mcm tau2 je shift aku. hehe.. bapak abah daddy perasan aku ni!!
haha, okla. point cukup kan ?
-tgn aku luke buat kesejuta kalinye. errr salah pisau! bukn tgn aku xbedung k.
- pfft pffft pffft please... == rse xsenang duduk la. xtau knp. 
-weeeeyy lg 5 hari advance tau dakkk??? :O 
- PENTING!!!! ak xsuke abg high5!!!
-WOOOAARHHH!! *menguap beruang* abidah nk jd staff bru! yes! aku senior! zaman dibuli sudah tamat dan aku akan membuli balik beb!

kata acap : percayalah akan tiba harinya dimana satu impian menjadi kenyataan 
(suruh aku post kat blog ==". payah kalau bf gedik! hmm)

No comments:

Post a Comment