Monday, March 12

Curiousity!!!!

morning? yes! ank dara yg bgun awl? definitely not! :P
mm jap, bear tu bukn aku punya. ni bilik kakak aku. sje nk gitau. aku xsemanje tu . ee!
ha! aku hmm nk thu , mcm mne hg sekarang? ingat lagi tak dekat aku?
kite mcm dulu lagi ke? tak rindu aku ke?
aku nk buat jawapan sendiri.. tp aku tak nak aku betul! 
just keep no doubt. aku still mcm dulu.
aduh.. aku benci aku matang. haha! 
when u peak back to the past, u'll wish time would roll back. 
stick to the hypothesis if u're a human!
ok. new page! hari tu, aku ade stu cust cina.
baru lepas cerai dengan isteri dy. mintak aku drive kereta dy langgar dy.
dy sangat lah kaya! dy kate kalau aku buat mcm tu, aku dpt i phone dy.
dgn sume duit dy. aah! mmg dy mabuk pun! mabuk teruk..
pastu blablabla, aku pun try sembang dengn dy.. cite dy.. 
gile bapak menyedihkan. aku yg banyk keje ni pun terbantut! tp xpe, shift malam.
relek.. aku kan bos. haha . ok smbung! dy nangis2 cite kat aku n xhabis2 tunjuk gmba isteri dy.
berpuluh juta kali dy pakse aku bunuh dy. haih, bunuh ah sendiri! igt mcm bunuh nyamuk ke?!
blablabla. maleh nk cite. aku kasi dy kopi stu ! pastu dy tetido depan 7e tu! ikutkan kalau manager nmpk. aku yg kne pecat. tp kesian punye pasal.. lama gak ah dy tidoq. xpenah tidoq atas lantai kot.
tu rasa mcm syurga tu. aku igt dy dah mati. nasib ah hidup gi. haha tau tau dy ckp dy nk balik! jumpe bini dy
aku bia je lah! and beranggapan yg dy mesti mati punye.. sebb terlalu sedih.
then, selang brape hari! dy dtg lagi. tekejut aku dy hidup lg.. 
he's moved on. "isteri ade satu je." dy ckp kat aku.. 
dy dah lupekan isteri dy.. walaupun susah n terpakse dealing dengan hidup dan mati.
entah lah.. aku pun kadang2 pelik. kenape mak gn ayah aku okay je cerai?
sedangkan dy ade 5 anak yg jd pengikat? masalah ape yg besaq sgt yg xleh nk selesai tu?
cina ni ubah fikiran aku yg aku tanam dr kecik. dulu aku anggap mmg cerai tu bende kecik.
tp sekarang lain. dah jadi serabut. hahaha . AKU TAK SEDIH . and xde sape pun risau . 

p/s : panjang kan?some people understands when sometimes there's no words to explain feelings. :)

sincerely,
wanie :)

No comments:

Post a Comment