Tuesday, March 6

Hello sugar :)

hmm, memandangkan kehidupan aku kat sini hanye 7e dan 7e dan 7e. 
terpakse ah cite pasal 7e. hahaha :) any objection? raise ur nosehair. 
yess, bagus! tiade sebarang bantahan nmpaknye.. 
okay! nk start dr mne eh. hmm staff lah. staff sorg dah blah! menyusahkan tu memanglah kan.
yola,, xpasal2 kne OT xtentu arah. haih.. kmi ni bukan robot. opps! sorry bukan KAMI! tp AKU !
kmi ade 6 orang setakat ni. tu pun kirecukup xcukup la! tp bg aku! xcukup gile sebb....
meh aku nk list ! sat sat..
ika : perempuan montel2. energy ala2 manja sahaje!
anuar : lutut dy longgaq dan ketaq! pemalas! bnyk alasan. blablabla yg negatif *hahaha
kak maria : ibu mengandung! aku kesian ! dan di specialized kan!!! hmm..
zul : dy dah naik pangkat senior bulan ni.. bnyk buli aku.. gatai. suke komen2.
abg kamarul  : manager! dy bnyk masalah! store kmi ni WANTED okay! ape2 dy yg tanggung..
aku : robot sejati.. kne buat tu buat ni. energy kalah redbull! HAHAH pekerje baru yg plg cepat pick up!
hmm :( menyedihkan teramat la kan. 
next customer pulak :*
ade mamat ni.. xhensem pn. tp aku suke dy! dy? jap jap nt aku tnye.. heheh 
yg lain okay je . kalau shift pagi bnyk customer orang tua..
kalau shift petang bnyk org2 muda dan kanak2! slurpee punye cite!
kalau shift malam.. bnyk beli tpup gn beer. cenggitu ah ~  
aku takut ah nk shift malam .. hmm mcm2 org! haha. mcm la org xtkut gn aku . wawawawa
ade bnyk gy . tp xlarat nk cite. hehe ,byeh

No comments:

Post a Comment