Monday, March 5

End of march :)

hujung bulan ni aku brenti. yes! xde laaa aku kne buli lagi.
mmg la aku ni xOFFICIALLY dikatekan dibuli. tp care korang suruh aku tu la ni la.
sekali sekale boleh ah. tp kalau hari2. mau mampuih berbuih aku .
semalam lagi laa. aku kene siapkan keje shift pagi petang n malam sekali gus! 
aku tau la hg dah naik pangkat senior!. tekejut hg aku siapkan sume keje. tolongla ckp aku ni terer. hahaha.
(manager nmpk mmpus aku) 
entahlah aku ni mmg ditakdirkan tidak ngam dengan orang skema kot! haha.
haih.. rebe rebe. hahah 
okok. frget those shits.now new shit. wawawawaw! 
fakta : acp dah dpt ptptn!
rumors : wani la yg akn kikis sume!
fakta kukuh : ptptn acp mmpunyai name pendua yg dipegang oleh wani! so wani ade hak.
hahaha *SILA ABAIKAN.
kenapela gerbang malam sekrang xbes? hmmm kenapela mesti ade polis kat gerbang malam time ahad! 

No comments:

Post a Comment