Sunday, March 31

Hardest goodbye.

Olla. Commo estas. Haha pengaruh dora. Biasalah.. Bab memandai serab kat aku. Hmm.. Dah nak habih matrik dah. Yeeeehaaaa. Takdelah seronok mane wahaha. Post aku yg before tuu bukannya aku marah mana. Tu aku di bawah pengaruh juvana. Hahaha. Botak tu setai aku lah tu. Hikss ^^ gelak manja sikit.

Ahbegitulah ahaii beginilah ahai.. Macam mane laa lepaslepas ni.. Hmm rase malas nak smbung blaja pun ade. *alasan orang mmg malass nak mmposs*
Baru lepas isi upu... Mmg laa majoriti kat sane.. Tapi aku cam rase 50/50 pun ade.. Betul ke tak betul ke? Sape nakk tolong? Anak kaunselor pun batak plus buntu pasal2 u ni..
Kalau ikut mak aku dia suruh keje teruih. Haaaa.. Atedialla. Macam mana tu?? Dulu suruh belaja. Sokarang lain citonyo aih. Tak.. Ni belaja sambil keje.
Macam osem habis, tapi.. Tak best sebab takdak sapa nak neman guaa. Gua dah laa chewii..
Conclusion nye aku rongsoi detssoll.

No comments:

Post a Comment