Saturday, February 2

its 2013 laa


assalamualaikum.. lame gile tak mnggedik kat blog.
hmm secara hakikatnyaa gmba atas tu takde kne ngene dgn ape aku nk cite ni.
hmm nk share.. yang aku suka laut. dan suka brangan..
duduk tak dduk dah 2013 
rasanyaa mcm smlm jaa aku dok teriak keluaq dri perut mak aku.
*ini ialah ayat2 kampung yg sedap disebut dan diguna pkai
ok. smbung balik. mcm2 dah jd dlm masa aku takdak kat blog ni. hmm
budak matrik doh. kau kne paham. 
haha. 1stly, aku nk ckp yg aku mengakui yg mmg lfestyle kat matrik tuu bapak bosan
tolonglaa jgn mohon yee. tapi kalau nk cepat kawin habis study cepat.
nk mas kawin ade stndrd. amik laa mtrik.
hahaha, dah stu sem aku kat sini. result pun dah dpt.. 
aku dpt rasakan yg cara stadi aku mmg takleh pkai kat matrik..
yalaa. lecture tak pegi. tutor tak buat. assgnmnt tiru.
tuptup pointer. halamakhai! seciput! :( 
tp aku syukur.. still atas 3. pastuu.. dengan result muetnye. setengah jaa aku dpt.
takleh nak bangga lngsung. err, tp takpaa sepanjang aku duduk situ.. aku ada la jugakk
memerhati gaya budak2 sini.. kat sini, mmg tak ngam gn aku yg relekk wat dek ni. 
payah nk crik geng2 hat sama naik pala gn aku.. tp takpa tp takpa.
hihi, then aku sumpah nyampah dgn style budak laki kat sini.
pelik yang amat! well aku taktau knape majoriti semua skema! and bajet poyo nak mmpus!
kat sini prmpn yg mcm huhahuha. kalau nk poyo tuu poyo laa sorg2, ni sempat lagi gosip2 pasal
pmpn? eh?? pelik nyaaaaaa. bagi dorg, buat grouping then kutuk pmpn mcm dorg tu bagus.
eh kamon laa. cube ade life sikit! buat aku rase nk ludah laa. eh hang takdak hensem tera mana la weh.
muke pun sekupang dua belum tentu laku.. 
haaa kan dah emo. hahahah astaghfirulahalazim.. hmm, aku menyuarakan apa yang aku rasa
semua prmpuan kat matrik rasa. sorry to say, budak kelas aku laki and prmpn.. aku rasa.. mmg tak unite.
open minded la sikit. kmi bukan jijik pun. and korg bkn nya maharaja ok? 


1 comment: