Tuesday, March 22

someday , and sooner will be  :)
me myself and i .
growing old and sit just next to you .
can i get myself into?
maybe yes and maybe no .
but you always makes me wanna say i do..
love you .

beep beep beep . machine basoh berbunyik .
tandenye masoknye waktu sidai kaen . :O
hahaha , kenape la mesen tu x auto sekali dgn sidai n lipat teros . heh ==
aku 17 . ampe tahu en ? kakak aku td chat kat aku suroh roger kat dy esok result.
nyanyok . spm pn aku xamek lagy dah tahu result ;p
okey tu bukan point aku act.
aku ny dah besa ke ? sampai kene ade adek angkat ?
daa......*bace dgn nade gedik
 adek aku kat rumah ny pon berceretek tungak langggang terabai .
nak ade adek angkat ? herrr . xbertauliah sungguh .
tapi asyraf ini dikire kes berkecuali . kerane kerane ?
kerane aku suke . so lantak aku la. haha *sebenanye dlm aty ngade nk lebih
kiut la jugak . (spe xckp kiut aku sumbat dlm mesen tebu)
heheh . pinut dah datang ! yeay , pasa malam .
bye bye ampe . conclusion aku ade adek angkat nme asyraf .
pakwe pon asyraf jugak .
^^,
my heart core spill out

No comments:

Post a Comment