Monday, March 21

hee ^^

haha ! ampe yg TING TONG pkai kon ny . 
aku tu ha kat belakang tu . yg tgh STUDY tu :) haha . ape la ampe ny, bace ape mcm tu .
haiyoooo.

heh.. cuty dah abeh . sekejap nk mampus .
xsempat nk feeling lagy .
*suareaty yg baek : wanie . kau nk spm . ape cuty cuty ny ~
*suareaty yg jahad : baru bulan 3 . lek lu ~
*suareaku yg sebena : padia ampa ny! dok gadoh apa pon xtw ~
haha (rekaan semate mate) cam bese , xde keje .
wawawa =='
aku sekarang ade hobi baru . hehe . iaitu ..
jeng jeng jeng *klo rase xsaspen tuka background music yg laen .
sila klik link disini untuk musix yg lebih saspen
www.kluabunyiksaspen.com
HHAHA . klua kan? hehe . aku baru belaja tadi buad mende ny .
*belaja tipu 
wawawawa . eh eh eh , sambung balek. ape ade eklan eklan ny?
hobi aku , hee buli acap .sape acap?
tah , alaa yg xfemes tu . hehe .
mm dy tu abg sedare aku .*ayt cover 
ye a, aku suke kol dy bnyk bnyk kali . then pakse dy buad mende mende xbrape bertamadun .
contohnye . belakon jadik bapok n aku jadik pembeli .
heheh . lwk bagi kite . xbagy dy . menangeh kwn tu ;)
pastu . xnk letak even dy nk gy makan ke . mandi ke . ape ke.
kesah ape aku . free . cemnilah klo dah pkai digi .
*promote ny .
pastu semlam aku ade aja dy mende bes . ampe pon boley buad .
b4 mkn . of cos la doa kan? dinasehadkan bace kuad kuad .
supaye ape? supaye org laen igt yg dy xbace doa lagy .
next, klo mknn tu xsedap . care mkn dy cemni .
gigit dulu sambel pejam mate .
senyum! then goyang badan .ape yg xsedap teros sedap :)
HAHAHA . sesat ny . toksah ikot . ny utk aku gn acap je .
:P

my heart core spill out

No comments:

Post a Comment