Friday, June 14

For now.

Assalamualaikum*jerit kuat2*i
Haha. Aku tak betul dah ni.. Baru td habis kemaih rumah org. Rumah aku tak terkemaih2. Hikss
Sumpah penattt sgt gila dasyat 
Cat rumah. Double layer weh. Means first puteh dulu then baru colour diaa. Hat tu pulak takleh ada belak. Seb bek aku ni herhh malas nak riak.. Mm aku ni agak baik.. Pandai cat... Sabar.. Soo siap la satu rumah.. Haha *legutu rupa tak riak?!*
Haha banyak2 weh..
Hmm nak dijadikan kisah.. Aku bosan duduk rumah.. Aku pun kluaq la carik kejaa pastu tpg yg as espected. Mmg payah crik keja. Buat hbis minyak aku jaa meronda. Then.. Aku ikut laa ecah. Turun kl. Berat hati nak pi tuu... Tudiaaa sah katalaa. :(
Tp sekarang bila smpai sini.. Aku rasa ok laaa boleh laa. Baloi laa jugak dtg jauh2.
Hihihi *gosok2 tgn* mm gaji diaa.. Ok laa.. Haha. Plg tggi setakat ni aku penah krjaa.
F3 : waitress club house sp. Cinta syg.
F5 : 7e ampang ipoh.
Lps metrik : csc piza hut harharhar
Hebat dakk.. Dari ceruk dapuq teruih ka counter teruih ka centre..
Hahaha ada laa sikit rupa kronologi dia kan?
So bila aku kat sini barulah aku terbuka mata.. Mcm mana sistem sebenarnya kitaran cara bisnes fast food delivery ni.
Hmm nak share sikit la point2 yg mungkin sikit2 mmbntu aku dan hngpa semua supaya ada laa sikit rupa mnfaat blog aku ni.. Even mostly hampas kan. Haha
Pizza hut sb.
*1300882525
*tak dak charge delivery
*within 30 min
*kalau lmbt dpt voucher free piza bkn free piza noo
*min purchce rm20
*radius pnghntaran 4km dr store
*prjlnn dlm 10 min cemtulaa
*phd dgn piza hut brbeza function
*order online agak mengarut bt masa ni.. Tak semua akan brjaya.
Kfc delivery sb
*1300222888
*rm3 charge delivery
*within 30 min
*min purchce rm20
*stkt ni kl je ade. Terhad gak la.. Google ah tmpt hgpa ada ka tak
*kfc laju sebb dah msk siap2
*hrga dia mahai sikit dr hrga rest.
Mcd delivery sb
*1300131300
*ada delivery chrge rm3 gak
*wide jugak laa area dia
*laju dr piza yg pasti
*tlg check order dulu.. Selalu short item. Rider mostly rempit kan. 
*min order pn rm20
Domino piza sb
*130088833
*mahai sikit dr piza hut
*limited zone only
*blablabla. Sama mcm piza hut tp depa chrge delivery
Above all..
*rekod base on num phone so 1st skali toksah kalut teruih order num phone dulu naa
*kalau stay hotel kaa apa ka.. Tlg la tau alamat full hotel.
*kita semua manusia smua makan natang fast food ni jd... Nak order delivery. Make sure diri tu ada kesabaran yee..
*kalau lmbt jgn maki cust serv sbb takdak guna hbis kredit ayaq liuq semua sbb bkn salah kmi salah restoran. Tp takpa.. Semua buat silap kan..
*yg takleh tggung risiko ini semua. Yg nak tnya knapa mahal sgt.. Hmm peace sikit ^^Y nak isi perut kalau memilih.. Pi la masak sendiri ye..

No comments:

Post a Comment