Monday, April 29

Masa hati.

29th april. Bold this day. Yelah.. Harini.. Hari jadi acp.. Hmm.. Harini last paper modul 3. Mungkin akan jumpe lagi depa2 ni.. Biaq pi la setahun ja pun. Tapi.. Mereka tetap ada dalam hidup aku. Pernah. Dan takkan pi mana pun. Toksah kata aku poyo. Lembu pun tau nangih walau sekecil nyamuk pun gigit ponggong dia. Jgn cakap aku pernah lupa kan yg pernah ada dlm hidup aku. Sikit pun tak lupa.. Biaq jauh tera pahang ka ceruk uganda ka. Aku tetap ingat. Depa mungkin lupa aku.. Tp takpa. Aku tau.. Aku pernah gelak dgn depa aku pernah nangih dgn depa. Aku pernah gila2 dgn depa.. Depa akan ingat.. Sebab depa pun manusia. Tahu rasa rindu. Lain lah hat kes hari2 makan semut. Lupa habih semua. Hahaha.
Aku nur syazuani bt zaulkifli.
Dengan poyonya dan lagi bataknyaa. Nak ckp mintak maaf. Terima kasih atas segalanya. Dari secetoek kenangan hinggalah ke besaq2 rahmat.

No comments:

Post a Comment