Tuesday, April 3

Been strong fr to long..

unsatisfaction. 99% ppl in this world living this way.
born to be unsatisfied. semue kan? kan kan ?
haha, cemana otak aku terlepaih ke sini tah. 
td aku rsa aku nk citaa pasai aku dah brenti keje kot. haha. jauh betui melayang. 
nk kata kering keding xpulak.. taufann lg la tak.. ipoh steady lg setakat ni.
ok.. aku nk citaa. nk brenti pun ade temudugaa okay. tp manager aku xintrview pn.
aku just isi borg je. 
soalan pertama : apakah komen anda terhadap 7 eleven anda sepanjang tempoh perkhidmatan anda?
aku : walaweh. terbaik ahh!
soalan ke 2 : aspek yg prlu diperbaiki di stor anda?
aku : gaji kasi up sikit. penat tau tak angkat kotak!
soalan ke 3 :  adakah anda ingin berkerja semula jika tiada sebarang permasalahan?
aku : yes yes! mesti ah! kalau naikkan pangkat aku!!
bla bla blaa. soalan2 banci penduduk. 
soalan paling hott :  adakah terdapat sebarang gangguan seksual sepanjang tempoh perkhidmatan anda?
aku : ??? sume org takut gn aku... berani depa? HAHAHA
ehem2.. untuk makluman. borang tuu aku kne isi balik! sebb nk kne hantaq kat hq.
TT...TT
panjang kot nk isi balik.. knape xckp awai2 nk kne hntaq kat hq?? uwaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment