Saturday, January 7

tell the whole world..

cerita ini ditapis untuk bacaan bwh 13 tahun. HAHA 
hmm, pelik. aku suke tp kekok. haha *bajet habis..
bnyk kali dah jd, xtau la knape kalau aku suke sorg tu. pastu nk mengada ngada sikit.*ayt cover
tetibe "oh mak kau terkekok!" mana ada mcm tu,
mcm ni, dy mcm sembang modal xde. nk gelak bajet2 cover.
aduh, xseronok la sng ckp. tp kan..
sehinggalah sekeping mamat ni wujud.eceh, 1st time aku nk cita ni .
ehem2, dulu dulu dulu.. aku ni xbrape nk sopan ala ala gadis melayu.
lebih senang dirumuskan loqlaq le.*terpulang kpd description msing2.
pastu, aku kat sekolah selalu la meninggal kan kesan2 negative kpade junior.
rajin jugak lah aku melakukan kes kes KECIL. *please take note!
before knl dy, aku ade kawan dgn kwn dy. 
ntah mcm mne, kwn dy yg lagi sorg kapel dgn kwn aku.
kemudian, blablabla.. kmi ni selalu la jd tukang coverline depa2 tu.
time tu pulak dy still dgn awek dy. mcm biase.. laki mstilah ckp dy dah clash kan?
standard lah tu.. aku pn xthu cemana tanpe ade agreement.
kmi ni kire officially scandal teruk. dah tu dlm mase yg sme,
tgh berscandal scandal dgn aku ni, boleh pulak dy begurau mesra mesra dgn senior aku ni,
aku tahu la time tu aku dah kelua skolah. *nmpk sgt bajet hotnye!
nasiblaa aku ni jenis xkisah . *fake! seriously.
pastu lme lme lme terkapel teruk. ramai yg judge kami ckp aku dgn dy dah mcm mcm mcm.
mana la nak ada! GILA! org yg knl aku tau laa..
aku pn xthu yg kmi ni dah kapel berape lame. igt cntct selalu ke?
nme je ade phone masing2. tp xpakai pn.
hahahaha . kami xmcm couple lama lama yg lain. dh ade cincin la apela.
anniversary ke sume tu xwujud. 
sbb, we both know tht itsnt last frever pn.

setelah pnjg2 ni aku type. aku harap hampe xbace la eh. bkn ade function pn *HAHAHAHA :D

2 comments: