Tuesday, January 24

Fever forever humm :(

aku demam.. haih. 
1st time teruk mcm ni. aku demam 1 dunie aku nk susahkan! 
okay, stu cuti mengejut. kesian tokei aku. raye2 dah kne crik org gnti aku.
then, of course la acp. aku maleh nak cita pasai tu.
dah tu, mcdelivery! kesian rider tu. beratuih kali dy hon. aku kat atas. mati cm gampang.
haha. dah la hujan! sejuk aku punye bubur. adui. die basah xpe. jgn bubur aku. 
:D *sakit2 ni. mood kejam mmg bnyk. 
td aku ngan kakak aku makan kat lua. tgh hari td. ikut hati, nk je aku membongkang smpai mlm
tp gile lah. aku ni dah la perut panjang. sapa nk tlg isi?
kmi 2 pkai bju itam. ye, ini cite bukan kali petame. 
penuh satu kedai mkn uh. then ade la stu fmily cine ny, dok nyembang pum pang pum pang
la kan . yola. raya! dlm bising2 uh. uncle tu paling belakang and *chungchangnyiawmiawmiawlanchio.
HAHAHA . die igt kitorang cine. die pelik apesal kmi pkai bju itam. 
depe sume pkai bju merah ! muke aku pun turut menghangat kan cite. yolaa org demam 
muke mesti la kalah org period! dy tnye kitorang sape yg mati kot.
lepas habis *chungchangnyiawmiawmiawlanchio ..
aku ckp "kmi org melayu"
tudiaaa. 

No comments:

Post a Comment