Friday, January 13

Born in weird family is really weirdo!

perh, aku tringat dului dului kecik kecik .*sapa yg penah sekolah la
mesti penah buat karangan KELUARGA SAYA!
tudia! mesti bnyk en cita hampa. and and and, mesti suma pakat bangga !
suroh kwn kwn kita baca. haha, bajet karangan die la yg paling bes! *admit it! sume buat!
kalau yg jenis pendiam pulak dlm hati mesti kata "ouh please, aku punye lg best!"
padahai aku rasa sume dlm krangan tu mesti fake. yeah! 98% maybe. xleh kata 100%.
sbb sesetengah ade yg begitu jujur. tp las las cikgu bagi satu bintang je?!
kesian.. --' aku dulu2. mana main krangan2 ni. sampai ke fom 5 !
buku krngan aku xpenah lebih dr page tengah. HAHAH.
dah la suke buat jet dulu2! buku krngan gak yg jdik mangse. *oyeah! perabis duit mak bpk.
aku tgk adik aku buat dy punye krangan semalam. puji aku bukan main melayang ! 
syg semue lah! ape lah . kecik2 dh pandai hiperbola!
aku ckp kat dia : "awad hg xtulih mcm kat diari hg tu?! kutuk aku kemain?"
dia balas balik : "penat hg tau x! nak carik isi la. apa la. td hg xmau hbaq!"
aku gelak : "koyak la lain. tulih hat betui2 punya! krangan hg pendek! cikgu hg mesti boring.."
dia : "tak mau!"
aku : "koyak la cepat.."
dia : "xlarat. hg p la buat sendiri."
aku : "krangan hg siyes xbes! koyak ah. aku tlg hg satni"
dia : aaaaaa!
*mak aku keluaq, teruih aku masuk bilik amik phone gayut! HHAHA 
bangang . 



No comments:

Post a Comment