Friday, December 30

dia kata . aku xkata apa..

99% org baca blog mana ada tgk title.
betoi dak ?
blablabla. aku selalu betoi . hmm payah *baling la peti sejuk pn. i layak . HAHA 
err, aku gedik2 bkn ada sapa2 pn kesah . aduh.. suka betoi.
kblkangn ni , makin tersama pulak kmi .
ada ja dy nk tiru aku .
yg plg lawak . cennni la nk cita ..
pade suatu hari.. *efek bintang2 feberet aku tuh
hmm, kmi kat mcd qb.
nk jdik kan cite . ade lah apek n nyonya ni dok kat meja sebelah kmi .
n then , dy tnya .
apek : excuse me , sekalang jam belapa?
aku : err, *tgk jam kat tgn 5.43 pm.. 
aku lg : acap, jam pkl bpe? 
acp : *tgk jam dia pastu gelak . 
apek : ==" 
aku : 10.30 uncle .
BEGITULAH alkisahnya..
baek la uncle tu tgk fon die sendiri . hahaha .
boleh kata berejam gak ah tggu kmi .
sekoq jam xbetoi , sekoq jam mmpoih .
*aku jam ygxbetol aa .masih jln lg jam tu ..
pastu , 2-2 org terkekek2 thn gelak .
xtahan aku tgk muke apek tu .

p/s : jgn pkai jam rosak . n jgn dok sebelah table apek tu okay kawan2 :D

No comments:

Post a Comment