Wednesday, December 7

cengkeling .

sekarang org besa besa sume nk blagak budak2.
org kecik2 blagak besa.
PAYAH . =="
cemni , semalam ........ *+*+*+* efek bintang bintang .
HAHA ,
aku gaduh gn adek aku , sbb dy baru abes drjh 6. 
aku tnye dy cemni , "hg nk masok convent?!" *nada fuck punya perli 
dy ckp " biaq kat aku la , xmau aku masok bj mcm hg . teroih keluaq malam "
*aah, mmg mulut longklang pn adek bradek .
aku pn , ckp la lembut2 pondan2 balek . dgn pnjg lebaqnye aku ckp sekolah mne2 pn sme
nk jdik jht mcm aku ni . sekolah kat skolah agame pon boleh jdik .
bla bla bla . aku maleh type , 
dy leh terime smbil bajet matang die ckp  " hg xpayah sebok la, aku tw la"
*aku angkat kening jala yg mmpu .heh .

incident II.
tgk ah hot in cleveland 2 . cemtu la org besa yg nk jdik budak2.
xphm? lantak ..

No comments:

Post a Comment