Friday, November 25

oyeh, oyeh, oyeh,

oyeh, mama :)
HAHA . ade 20 minit je lg aku boleh online  * mak aku nk pkai .
aku sudah kenal aku sendiri .
yeah men. aku akn sedih bile lapaq . 
contohnye semalam . mak aku gy kk dah 2 hari .
so, aku xde mkanan la kan . baru la aku nk sedih sorg2.
duk dlm bilik . maen game kat phone mcm org gila.
dengaq lagu sedih sedih . pastu, call org tu call org ni.
pastu, kredit habeh . sedih lagi . ...T_T.....
netbook pulak xde . nk pinjam wifi org sebelah .
paswed xthu . SEDIH lg .. :C 
*jgn pkai b'band .
pastu tido lama lama . kluaq sat tgk tv . mkn benjo sat . sedih lagi .
ahh , mne kenyang mkn benjo *tidak bersyukur kwn . jgn tiru aksi ini d rumah 
pastu , masok bilik . carik gaduh ngan acap . sedih lg .
TETAPI . SEKARANG ! MAK AKU BARU BALEK .
oyeh oyeh . betoi laa . mum's makes everythings perfect .
aku ade netbook tgh online .
ade air nescafe kat sebelah ni . nmpk x . ade nasik goreng bungkus .
pergh , BAHAGIA . 

No comments:

Post a Comment