Wednesday, November 2

2810115353

baek punye . try tikam num tuu . 
konpem mng . 
semalam ialah hari yg plg bersejarah n dah msok tv dah pn . spe nk tgk catch up .
bukk ah you tube . mcm xpercaya je aku .
24 jam aku tido semalam . 
HAHAHA . 
bukan nk belagak bayi .
tp kalau ikot dasar kedewasaan . *aytcmfcuk
aku mungkin dah dikapankan .
DAMN ..
skolah ? ye.memang saye sudah mempunyai sekolah sye sendiri .
dimane. kedatangan saye tidak mnjadi suatu isu hangat .
*cikgu sudah fed up 
spm ? ye. memang tidak dinafikan . lg12 hari sahaja lg .
kalau nk dtolak campur kembali . 
sy ialah student standard upsr yg berdaftar sbg calon spm .
= = " 
calon yg lain ? ye . memang saya akui .calon calon spt saya . ramai .
tidak penting akan perhitungannya .
*PEGI STUDY .! AMARAN KERAS ! MSG SEBENAR ENTRY INI IALAH STUDY ! 

tell u what. its nver too late to be so fuckin late . so stop dreaming . its nt too early either ! 

No comments:

Post a Comment