Sunday, August 7

terdidik aku ny

AMARAN : POST PANJANG . LEAVE KALAU XMINAT . haha aha 
skula pertame aku , sk muhd saman . pasir panjang laut .
aku 6thun tp teros msok dajah stu .
terer x?
tyme tu , fmily aku dah mule cmplicated . aku xpaham . tp xpa .
bukan bes pon .
then , aku skula kat tpg . sk(p) klian pauh , taiping 
1 melur - 2 teratai - 3 teratai . 
*teratai kelas 1st . haha melur kls last . terer en aku 
ayh aku tyme ny dok kat ipoh xsalah aku .
tah aku pon lupa . ke xtw tah .
ny pindah sbb kakak aku kepale belubang bedarah .
hahaha 
pastu skula sk bukit jana , kamunting 
4 wira . *ehem ehhem . kls 1st jugak :D
pindah sbb adek aku excident . kne langgar moto . terok .
next , sk sungai kepar, semanggol
5 bestari . err maleh ulang . cam bese ah . *belagak sat HAHA 
pindah sebb aku patah tgn .
pastu aku menamat kan skula rendah kat sk taman jana, kamunting  <3
again there . haha . 
6 ibnu sina . 
kls 1st jugak .*haha , sile sile . baling la ape nk baling . aku tw aku OVER dah ny 
err , pastu . smk bukit jana .
xsempat masok kelas . bru orientasi .
pastu smk raja permaisuri bainun ipoh . (asrama)
1 pie . kelas 2nd las . haha . sepatotnye aku 1 sigma . kels 1st kalau ikot ujian tuu 
tp kne masok ikot course pulak . haha . aku amek bhase cine gn seni 
bes je . relaks gile kels aku .
pastu mrsm pdrm kulim (asrama)
1 kindi - 2 kindi -3 batani .
bukan kels 1st . hahaha . *xley belagak da :(
kne pindah . ats sebb . err , COMPLICATED . 
kemudian . smk bukit jana kemunting kembali .
AKHERNYA .  4sc1 - 5sc1 .
bnyk en ? aku bole kate ramai gak ah kwn ! 
tp yg ngam tuu mmg la sikit .

;)

No comments:

Post a Comment