Saturday, August 20

ny la org melayu . ....

sory tcher sab . aryny saye xgy tusyen mrsm .
sbb .. err , saye xsiap essay tcer.
tp kalau la tajok essay yg tcer bgy tuu cam tjok post saye ny .
KONPEM TCER !. saye brany kerat kuku ! saye akan siapkan .
more 500 words pon xkesah . 
ngeh ngeh ngeh .
bkn nk ckp ape . aku mmg org melayu .tp .
tu yg nk jdik kisah tuu . bnyk kan ragam org melayu  ny .
hahaha . xrety dudok DIAM . ade je pumpang pumpang dy .
 xkesahlah kan . tajok ny mmg akan menjurus kepade aspek negatif pon .
tp , bkn 100% aa .spe brany ckp 100% tuu mai cny .
mai cny . lu abg long ke ....
err ,
lu ayahanda ke ....
errr. lu kisan ke ...
ahh !
 abis modal ahh . 
 *derek ayt tu jaa haha . 
 hmm , aku nk cite kelemahan aku ny . haeh ..
berjela aa . hg ade miyak full tank pn blm tentu lepaih berjela jela nye post aku nt .
so , kite xyah cite pasal kelemahan aku 
*alasan kukuh .
abes nk cite pa ny . *aku ny cengkeling kan? ppe je ah .
aku nk cite , td aku bwd test phsyco...
aku ny aku xthu ah aku ny pkai otak kiri ke otak kanan .
naaa , pening kepale aku .cenne nk pilih kerjaye kalau xthu pkai otak ape?
*pst pfft , medical check up boley pakai x?
dy ckp . SETENGAH org . pkai 2-2 . 
same ade 51:49 or 49:51 .
dy ckp xley 50:50 .
tp ini golongan GENIUS . dem , mmg aku ny bukn ah kan .
nk kire diskaun kasot raya pon pkai phone member . 
xtaolah kan .
conclusion : aku benci jadi wanie . 
tme kaseh .

No comments:

Post a Comment