Monday, July 4

me gosh me gosh ! *aram gedik


syika itu adek aku . hat kecik skali . 
kuat menjerit .
tidak mnyenangkan .
sgt sgt dramatik
sudah pandai bercinta dgn guru2 mude nye d skula 
pandai dary aku . 
alem dary aku ! 
HAHAH! 
abaikan msg uh usha nuke aku sudah ! 
HAHAHA.
*bgy sape sape yg teringin nk muntah sile lah 
ny aku nk cite cket je , xbnyk .
td aku xtw nape aku ngidam sgtttttttttt KFC .
pergh , aku xtw kenape .?
aku suroh fara belanje 
dy xmao 
aku soh pipah blnje .
dy kate xdak ABU 
ahh , ngidam ajolah sambel mengunci diri d dlm kamar yg indah ini .
*sastera cket esok komsas !
pastu pastu kan .. kan kan kan kan .
tudia , aku keluaq bilik naaa . kfc satu barrel gn ade lgy lah bahan bahan uji kaji laen 
ALHAMDULILLAH .
lepas kempunan aku . ade kek ! aku xsuka .
kenape mesty ade kek .
ini adalah hary bersejarah dimane . kami (3/4) sakeluarge dok mkn sekali .
and and and . jgn lupe .
ianye bersejarah sbb .....
mak aku xkedekot ! 
yes ... ! 





No comments:

Post a Comment