Monday, June 13

nur syazuani

*cute sikit . so copy 
err , aku skrg dlm bilik .
sorg sorg . sunyi xbukak lagu .
sape tah kat lua dok ketok ketok pintu . heh .
igt aku xtw? nk on9 la tu . haha .
so plan dy , buad buad senyap mcm la aku ny tido mmpus simbah setangki xseda .
utk 2 mggu keramat ny , aku xde moto utk melilau 
haeh =='
so , aku mengambil keputusan utk belaja berpuase dr melepak .
aku juge telah mengambil langkah drastik dgn menge join kan diri ke program tusyen free
kat mrsm tpg . err , berfungsi atau x. mende ny cekgu ckp .
kne kasi kotmitmen tggi .
*tgh hentok kepale kat netbook .
*kenape ayt aku SKEMA?!!!
hahahah .bongok wani .
aku sanggop sbb , aku tgk result aku midyear cam err , apa org panggel?
durjana kot , tidak terangsang dan memberangsangkan . *yeah kosa kata blue
okey , aku dah lapaq . usha la gambaq ats tu lama lama . 
nk gy makan 

No comments:

Post a Comment