Thursday, June 30

aku kenyang .

aku nk tiru ny , just blank pper n black ink .
aku xminat seni .
tp myb aku akn suke seni kalo aku ny ade bnyk pen wane wani.
haha . aku bukan nk ckp pasl rumah tu pon .
aku nk ckp pasai spoket hat sangkot kat pokok uh .
argh ! 
rantai aku da boley buad team tradisional da .
bunyik perrghh . moto aku sorg je ade radio cem uh .
duet lagy . nk mintak sekupang kat mak aku pon satu masalah .
==
bilaa aku nk kaya pon xtw .
err , okey . ary ny tb boley pasang .
cam tw tw je aku boring .
salunye . aku bukak akn jadik itam n ade line kat tgh wane puteh cam garisan katulistiwa gitu .
aku xthu aa tb ny . suke wat hal .
pdahal. makan aku bgy . minum pon aku bgy .
mandi pon aku jugak haeh . xkenang jasa .
mm . da berumo kot .tu psai mengada . mak aku .
hmmm . KEDEKUT laa kwn . ==

ok , aku mkn err *nasi lemak 
*nasik lemak lagy 
*chiken chop 
*snack plate 
YEAH . :D

No comments:

Post a Comment