Wednesday, May 4

gilaa oo



semaken lama otak aku semaken xbetoi ,
err , aku gila sbb tepakse teperok kat umah ! 
AAA. ya la ! aku tw la nk exm da jumaat ny . tp tp tp . (drama indu)
haha . aku masih lagy bersedih ats KEHILANGAN kunci moto aku ! 
beliau sudah menghilang kan diri sejak isnin lepas . masih kini tidak dijumpai . 
poster poster telah ditampal diserata taiping ,. 
kini , aku hanya mmpu melihat bangkai moto aku tersepai di porch rumah tanpe boleh begerak .
dokter kate , die dpt strok dan lumpuh seluruh badan akibat tadak kunci .
ha! toksah dok kate la kunci spare kunci spare ! kalo ade mesty moto tu dah begerak lama dah .
HAIYOO . kunci spare hanye ade pade ayh aku . tp dy dah LUPA dy letak kat mne ~
==
skrg ny . tidakan susulan yg laen maseh belum dilaksanakan , 
mungken nanti :'C
XPALAH . 
sabo jele .

No comments:

Post a Comment