Wednesday, April 6

wake me up .


wonder words that winding up : tell me i can't .
but i just wanna be numb .
=='


aaaaa. akhernyaaa , aku telah bejaye mencari lagu ny .
hahaha . tepuk tepuk tepuk . yeah , mmg la seng nk dpt tp ampe xtw .
nk dpt yg version ny punye . mak aii . menangeh aku .
*lagy susah dr tekel pondan
aku sehad . tp lapa . rindu rmai org .
xlarat ary ary . burn siked . xbnyak omwerk .
kurg berangan . andd .. tido awl .
musoh , setakat ny sorg . tp kami xmengade kan perang sudah agak lama .
mungkin akan ade .
otak agak semak sebb bday budak uh dah dekat .
xsaba saba tggu budak uh balek . kire ade org belanje laa .
skrg ny aku rajen gy lake . utk org tepeng tahu la yg lake ade 2 .
satu yg fake satu yg betol .
ritu , aku gy la yg fake punye . ronda  malam . gagah bwk masok ronda .
tibe tibe ade la pmpn bju pink ny carik pasai .
ape gy . myra ajak gy serang . *2-2 ekoq bajet kuad .
aku : myra , satny hg balas aa ape dy ckp .(dy = pmpn bju pink)
myra : x.. aku nk p usha jaa .
pastu xsempat nk sampai . muncul satu jeritann ..
HOOII MOTO KELUAAAA !
wawawawawa. ape gy ? kelam teroih patah balek ,
lalu round about tarak pasai nk pusing dah . lalu teroih straight kat tengah .
conclusion : pakguard skrg ny sgt aah kelam ~
byeh ,




my heart core spill out

No comments:

Post a Comment