Wednesday, April 27

happy belated befday lala ^^

EXAM 6 MEI . mid year punye . ==
abes aa . study pon xlgy., ceceyh . cam study je b4 b4 ny ,
ble awl taon . ceyh , ayt kemas je ckp , 
aku nk fokus taon ny , xmao klua dah . kire ny las aa.
boley la p dafta pulon bnyk klas tusyen . las las , tggl 2 subjek je .
alsan aku? jimat . mak aku kedekot . HAHAH 
taon lepas, punye pulon la masok bola baleng la softbol la . kejadah ape la
sbb ape? nk kumpol markah . taon spm xnk dah . 
tgk tgk . ha! boley je masok kawad . sampai burn sume siap , 
tah ppe en? bajet nk cyes . tp xjd pon .
roller mmg dah jrg . :) sbb spm la kononnye .
skrg ny , start pulak game baru . tiap tiap mggu gy boling . tudiaaa .
jwbnye tunggang langgang le spm .
HAEH , cenne aa nt. taon ny la aku nk gadoh terok gn adek aku .
taon ny gak la rajen dok melilau sana cny ,
dah dah dah . smpai bile nk stop xtw .?
(ayt menyesal la kononnye) wawawa .
tu eklan je . aku nk cite psl bday lala semalam.
aaa, aku beli adiah kat lala :D
xety pon ! xety punye mahai , aku punye x pon 
hahaha . cyes adiah aku cam mng colouring test . 
1st 1st beli la kad , ceyh akai bwk kad p skula nk tuleh laa wish kejadah sume .
xsmpai kat phimpunan. tudia . ilang teroih . 
adey . nyesal cket dah !
pastu otw nk gy uma lala ny ! adiah walopon xbalot aku cover aa dgn reben ,
kasi nmpk ADIAH cket .
aku pon lega la . even xde kad . otw tuh . dah nk dekat dah pon . xety tnye aku.
wey ape die uh?? 
aku tnye balek ape die ape?
ape die yg terbang uh?
hahah . xety gelak, n ckp : hg punye reben dah terbang ! 
tudia telanjang bogel lah aku nye adiah !
dah la xde kad! 
tp ape ape pon ! LALA BELANJE KAMI MKN .
tp xety xmao mkn . diet ! ngeh ngeh ngeh .
TERIME KASEH LALA . cam tebalek pulak ! 
sptotnye kmi yg belanje mkn . 
mkn mlm yg bes bersame syinggam !

No comments:

Post a Comment