Sunday, March 27

semalam ny .



hehe *lepak . bla bla bla . xdak keja .


yes . xety xupdate blog dy lagy ! hahaha . aku gn dy nk tuleh pasal semalam .
hahah . las las aku tgk dy xtuleh gy .
so, aku tuleh dulu la kirenye ny . nk dtail mnx kat xety la .
aku bukan nye igt sgt . besa laa ary tu jatoh bawah aquarium .
otak pon dah biol . err, cenggini ,semalam punye semalam aku tido uma arybik.
yeah , buad kali ke beribu kalinye kami selerak kan bilik dy . dan dan dan .
selepas itu bangon la, balek rumaa dgn lenjun nye .
sebb ape? ujan . ini tepeng la coi . mana ali talak ujan ? (bahase alien)
dengan semangadnye nk gy tusen ny . aku pon siap siap dan siap dan siap.....
xety pon sama . tapi? apekan daye? cuace dy mengade ngade . tidak mahu kami keluar ke tusen lagy.
tggu punye tunggu punye tggu . ujan pon renyai .
aku fgn xety pon belah laa .
sampai sampai . jam gelong menunjuk kan 1.50 ptg . wau , kami "awal" 50 minit .
dah parking moto , helmet dah letak . moto dah doublestand. beg dah siap.
selipar xbukak . aku gn xety pon takot nk masok sebb suare cekgu dari bwh tgge dah denga.
haeh , punce red kapet kalo masok .
pastu , aku osom la gn xety . osom pastu osom pastu osom pastu osom.
xety menang . 5-4. lagy satu je aku nk menang !
damn . sengit tw x? aku ny ketaq la nk naek . las las .
xnaek due due ekoq.
kami belah p tesco beli nasik . sebb ape?
due due lapaq . hahha aha . muke pon tersorok sorok . sebb takot .
*kami kan dikire memonteng .
tpi kami dikire pegy jugak tusen . aaaaaaa.. 
apala 2 ekoq ranggo ny . otak xbetoi .
kami pon belah la pegy umah lala .
sampai sampai . lala tidoq maty pulak . gila betoi minah tu ..
aiyoo , xety gn aku gado lagy . 
xety : hg dah kalah tadi . hg la panggey.
wany : adoii . cenna nk paggey? hg paggey aku panggey.
tudia . parti pembangkang dan kerajaan telah bergadoh lagy ! 
kemudian , aku lapa sgt . makan la kat lua . tepi jalan sambel loudsepiker calling si lala .
dgn harapan die bukak pintu . @ las .dy xbukak jugak . aku gn xety pon pecah la rumah dy . 
letak nasik kat rak kasot dy . agak bahaye tindakan itu . kerane?
lala ny tokei kuceng . mmpoih dijamahnye nasik itu oleh kuceng .
kami belah laa . pegy ts . beli nash donut.
ahahaha . make si lala pon anta msg . kate dy dah bgn tido ! 
kami pon bergegas ke rumahnye kembali dan menjamah ape yg ade .
kemudian , kembali semula ke ts . haeh . 
ade pnjg gy . tp xlarat  type . bilik mak aku hangat .
bla bla bla bla . earth hour . pastu balek ruma xety . klua beli rokok kat daem .
tgk gusti sekejap kat MM BERAHEM .
pastu balek ruma . then ady gn pipah gn ayie dtg rumah aku .lepak . aku dpt nasik pataya .
then masok rumah . tggu kakak aku balek . tp dy xbalek rupenye . hampeh .
blablabla . tido .


my heart core spill out

No comments:

Post a Comment