Monday, March 14

i don't know you , you don't know me .

bubbles bubbly bubbles 
;) lme xmaen heee.
lawa . 

aku ? senang ke ampe nk faham ?
xen? . haha . kne ke? sape suroh? xde sape pon .
toksah la hempuk kepale uh .
yoomaa yoopaa. * sambel tergarugaru kaki aku
mm masalah problem kepala serabut gundah gulana hati jiwa tidak tenteram kaki xdudok diam 
makan xlena tido xkenyang mandi xlawas 
sebab? BAHAS 
aaaaaaaaa *ulang 10x (nade balada campur rockers gitu)
hmmmm. aku msok bahas . benci gilaa!
xpenah masok laa.
skula aku tuan rumah .! boley byg x? bole x ?bole ke x??!
mesty la aku xkan cyes nt .
mmg konfem laaa. waaa, aku mmg akn gelak naty .
da la aku ny pembangkang .
kne buad muke garang cam drama indu punye samseng .
xmauu . cekgu ! beta merayu . tlg la . xmau ..
nggak mauk ! aku xde ape ape yg layak pon nk masok .
ramai lgy bole . kan kan kan?
err. xpena masok pon aku . cenne nt?
lepas cuty ny lawan . 
da la cuty cam xcuty . benci gilaa .
jgn sampai aku xdtg ary lawan tu nt .
gy ospitel , gugup punye cite .
beta sikitlah punye 'pendiam' di skula
mengape mesty beta ?
;(
(tgh mkn kismis . kasi aty tenang .)
then td aku try la nk letak lagu i do dekat blog .
'dem' , xdak kot . asl lagu baru je xde asl lagu baru je xde .
campe gy haeh . maleh gune u tube punye . sloww..
pastu td aku karokk .
dgn pinut dan myra . haha myra yg sengau ala ala seksi gitu pon pegy jugak .
hehe . bes :P
pinut suare sedap .
aku lgy la 'sedap' . ahaha. sampai klua klua karok ujan . hahaha
mood : kereng duet 
(tp dah due ary, nk makn je pegy kfc)
haha ngoks dan ngeks 

my heart core spill out

No comments:

Post a Comment