Tuesday, March 8


haha ! lek lek . bukn aku pon . toksah risau aeh . biaq kat dy nk lompat pon 




aku suke mkn . xtw kenapa kan? td aku mmpi aku mkan . CYES aku igt betol betol uh .
tp xNGIGAU aa . mimpi je ! haha . aku mmpi aku mkn nasik ayam .
 perhhh . pdn la dlm mmpi tu aku xabeh abeh mkn .
aku rase sbb kat skola td aku sembang psl mkn gn pnut gn fara kot !
hahaha . dgn depa jela aku nk sembang pasai mkn pon.
cenne nk kurus klo cenni ? bila nk p roller xtw? kasi kuruih cket .
haha , esok physics ! exam , cam besa . aku xdak buku nk study .
satny pasa mlm ?
arap arap ade juai katr pasa mlm buku rujukan physics .
aku agak hrge dy klo juai ikot kilo mesty mahai en?
bukan xtebai . nipis la jugak .
sape sini suke mkn lauk beli ?? angkat almari .
hahaha :) aku xsuka gila laaa .xdak bohong punye ,
kepade penjual penjual lauk terbaek . jgn mai serang ruma aku .
kpade pembeli pembeli setia ! jgn xbeli dah .
kesian ank bini terabai .
hahha . td mak aku beli tomyam . aku ny yg mamai mamai bgn tido .
tgk la tomyam uh . fuhh .. 1st 1st aku mmg igt tu sup aa .
CEROI TEROK KOT .
haeh , apala . mk aku pon mesty igt sup. tu pasai dy beli .
apada .. nk menipu pon pade le . yoo . xbaek woo .
ANIAYA (bace dgn nade sengau)..
hahaah bkn xbesyuko . besyuko la ! tu aku mkn licin ! 
heheh ;0 tolak batu tolak kayu . 
aku a tu . ampa pon sama ja . igt aku xtw ;p

 my heart core spill out

No comments:

Post a Comment