Saturday, January 1

haha 2010 dah blah !

d' old one wanie 
jahad gila 
xpikiaq skula 
suke merayap
xbwd omwerk
rajen ponteng
suke carot
tdoq lambad
bgn lewad
err apa lagy? 
haha tambah senirik 
erk , bnyk gile la sebenanye . cume xseda diri . tu aku lupe uh .
xpe xpe 2010 punye criter.
ny nk cte pasal azam la ny .
kononnye da bedongeng dongeng sengketa dusta abes laa.
AKU NK BERUBAH 
mitos terbaek dalam history .
haha . jady ke? dah 16 tahon wany.
enam belas . sixteen . punai mulaie . xiao ann
haha bahase merapu tu . haha .
tapi xpe . aslkan ade matamat yg jitu lagy teguh berpendirian 
hahahah dgn ini sye mengisytiharkan ! *esok raye 
haha tak tak . sye mengisytiharkan nur syazuani bt zaulkifli 
akan berusahe bersunggoh sunggoh utk spm taon ny .
supaye . mak saye akan buwad kenduri kesyukuran utk saye 
haha *sebenanye jeles sebb org laen 8a ade kenduri diri senirik xdak ! 
hahaha . cemane ha? agak agak boley ke x?
AAARGGHH . persetan kan itu semua . beta mahu kan kelaenan !
haha . kondifen cket bunyik dy en? haha 
bagus bagus . kre ade azam tu kre baek dary org yg giv up awl awl kan?
babysteps lee nk brubah pon . hehe .
to cekgu cekgu buked jana .
ny ha . student excellent dah wujud .
to kwn kwn kwn jum same same spm skali haha .
cam aku kaye sgt nk amek spm privately ! 
okey okey . dah habes criter azam aku . tp xabes lagy sebenanye , ade lagy bab laen 

da new one wanie *much colouful
tarak bf
focus study 
mybe tusyen
mybe ade lesen
mybe bwd omwerk
rajen n da geng sume la
no lepak lepak 
haha
skema kan?
suke aty la . wawawa. 
mm tu je . xde laen da . 
ape ape pon aku harap 2011 ny bes bgy aku . 

my heart core spill out

No comments:

Post a Comment