Tuesday, December 28

miss me? haha boddohh




 haha  sape ny? wawawa aku pn xthu .
aku saje copy . nk menyemak blog aku . 
err aku ade cte kea? mm jap jap sebenanye bnyk nk cte .
tapi en sume tu RAHSIE . haha . rahsie org . kne jage woo .




err aku cenni le . klo da xde kje . bwk masok gamba gamba tah ppe . 
tapi blog sape? blog aku ken .
lantak aa . haha .aram aku ny da gle agknye .
mmg la aku da gle . 2-3 ary ny . bnyk mnde pelik jadik kat aku uh .
gila betoi . wawawa . 



pelik kan ? aku mmg pelik . err tah aku smalam terjumpe buku ny .
how to handle a teenager . HAHAHA. mak aku punye .
kantoi laa . ade bace buku cemtu .
then aku pn try la selak selak . demm . sume cam ade kne ngene gn aku bodoh .
xgune WRITER tu . tah tah dy tu psyco . 
dy kate . teenagers ny heartless.?
???
huh? mmg pn . tarak perasaan punye olang .
kwangkwangkwang .


tapi aku rase sume tu salah ! 
yelaa . bkn heartless la . 
aku rase ktorg ny nk freedom je .
adeyy . teringat lak kat HEP . haha 
kenape mesty dy? tah la .
dy xsuke aku .so aku pn xsuke dy balek .
haha . bongoks nye aku .




org besa besa carik kwn sebb nk behutang .
mne ade nk seronok seronok .
klo nk seronok seronok carik kat club . haha 
betol ark?
ke lektambi ke . ahah
ape aku piker ny .?


haha dah nk mampos ke ape? errk .
thnx to kwn kwn aku . aku seronok idop selame ny gn ampe .
haha cenne la aku tua naty .


cken cop bekulat . megimi basi .adekmas boxer. sutugudu gundud . dan yg laen laen yg sekepala dgn aku .
ahahahhaha

my heart core spill out

No comments:

Post a Comment